top of page
OROS_PROD_SCREEN_11.jpg
OROS_LOGO_20_ORA_SH.png

COMERCIAL

L’OROS ha crescut en potencial els darrers anys. La crisi econòmica i els mercats orientats als clients fan que aquesta tecnologia sigui la primera inversió. Tots els mòduls dissenyats i construïts a OROS volen que la vida diària sigui més fàcil i encara més accessible als vostres clients.

CLIENTE

Ese epicentro en la gestión que condiciona nuestra existencia es vectorial.

Read More
Team at work

ADMINISTRACIÓN

El circuito con más rotación de la empresa requiere sistematización.

Read More
Work desk

VENTAS

Tener herramientas ágiles y dinámicas para analizar la venta y su proyección.

Read More
Handshake

RESULTADOS

Una plataforma creada para la explotación ágilo de datos es vital hoy.

Read More
UX

Vendes i Marketing

Vendes Avançades

star2.png

Des de la crisi econòmica mundial del 2009, tots els nostres clients van sentir la necessitat de gestionar amb més eficiència el departament de vendes. Potser les empreses estaven totalment relaxades amb les vendes, que no es preocupaven de la importància de la manera d’introduir de manera pro activa al mercat. Aquest mòdul fa un treball per rastrejar l’esforç comercial per apropar-se a les necessitats dels clients i preveure nous productes.

Amb OROS controlareu l’activitat del departament de vendes, les rutines, el contacte amb nous clients i la mesura de la relació en funció del temps i l’èxit. Els directors de vendes comptaran amb eines per emfatitzar la manera de ser eficaç del mineral a l’hora de parlar de vendes, de satisfer els clients i de preveure un producte nou abans que ningú. Alguns dels eines que inclou aquest mòdul són alguns informes, agenda, programació, comprovació de notes.

El CRM 360º

Advanced Sales

atom2.png

Tenim el CRM incorporat en la tecnologia OUI! ERP des de fa 15 anys. L'evolució que ha patit aquest concepte és tan gran que ha acabat sent un MUST-HAVE dels nostres clients. De néixer com a eina de tasca comercial, s'ha convertit en un punt de trobada vectorial per als usuaris del dia a dia a l'empresa. Qualsevol informació d'un client està en aquesta única plataforma.

 

Aquest mòdul s'ha consolidat com l'instrument de comunicació per accedir a la informació dels clients. Tant se val si ets un usuari avançat de OUI! ERP o no, per què amb aquest mòdul accedir-la informació actual, històrica i de previsió del teu client és com navegar per una APP del mòbil. Resultats, documentació, estadístiques i gràfiques, accés a edició .. són alguns dels avantatges única del CRM.

l' SRM 360º

Advanced Admin

ships_wheel.png

Amb la mateixa filosofia que el CRM, el 2009 va néixer per voluntat de la nostra audiència, la plataforma que unificaria l'explotació de la informació del proveïdor: El SRM. No tenim cap que ha estat una altra revolució. Quan tothom es preocupava per accedir a les dades de client, el SRM proposa una nova plataforma tecnològica perquè els departaments vinculats als proveïdors tinguin una nova dimensió de gestió.

 

Saber que ens deu un proveïdor, com li vam comprar, que evolució de preus tenen els seus productes o serveis, com ens afecten els seus lliuraments a la nostra producció. Estadística, anàlisi de preus, accés a documentació tècnica i ecómica ... un autèntic portal dedicat al proveïdor.

Post-Venda

Admin  Específica

tools.png

OROS disposa d’eines per gestionar un departament de manteniment d’equips. Realment no importa si es tracta d’uns propòsits interns o bé, si es tracta d’estàbil, segons l’activitat de les empreses. Amb aquest mòdul, els nostres clients controlen el circuit d'intervencions dels equips, les intervencions, les estadístiques d’avaluació, l’horari d’avançament a la reparació i qualsevol altra aportació que es pugui produir.

 

També s’inclou en aquest mòdul l’administració de totes les tasques relacionades amb el manteniment, que integrarà el mòdul d’administració global, per facilitar el circuit. Finalment, també s’inclouen eines d’estadística per a l’adquisició d’informació sobre el que hem fet, els marges amb què treballem i l’acontabilitat del mateix departament.

Codificació Intel·ligent

Admin Bàsica

password_field.png

OROS segueix les normes tècniques del sistema dinàmic de preus, per oferir-vos tecnologia per definir i codificar els articles i les referències de la vostra empresa. Es basa en aquest sistema sòlid que, per a alguns sectors específics, podem oferir eines que facilitaran la creació de la codificació del producte, però que contenen els paràmetres requerits.

Mitjançant característiques, paràmetres, taules i variables, creem el codi del producte i que afecten els diferents processos interns de la gestió com ara el subministrament, la fabricació, la sincronització i els mètodes. Càlcul previs, mostreig i envasos.

Gestió Logística SGA

Admin Específica

warehouse.png

Des de la plataforma OROS podem accedir a la gestió dels magatzems i a la ubicació de les existències. Aquests projectes basats en programari, fan un seguiment puntual del flux de les existències a cada magatzem i controlen la ubicació que té cada article, sense importar si està en lloc o en diversos llocs. El procés d’identificació pot ser realment ràpid si s’utilitzen terminals PDA per controlar tot el registre d’entrades i revistes. Es tracta de fer-ho senzill en la vida quotidiana.

Per sofisticar més les possibilitats, som propietaris de la tecnologia que us permetrà controlar a 360 graus els magatzems i el registre de la informació en els terminals mòbils en línia, segons procediments wi-fi. D’aquesta plataforma, la integració de les existències es realitza en temps real i permet controlar cada moviment realitzat.

e.Commerce amb B2B

Vendes Avançades

tablet_computer_touch.png

Després d’anys i anys de portar la tecnologia a un estàndard de control WEBSERVICE, finalment hem dissenyat i desenvolupat un nou mòdul que portarà als nostres clients a integrar l’experiència de la venda a través de dispositius mòbils. Pot semblar irònic, però ha estat un dels projectes que més cottizats últimament.  El procés de conversió és realment difícil a l’hora de parlar de sistemes operatius mòbils com iOS i Android. Després d’anys de lluitar-ho, finalment hem aconseguit construir la nostra pròpia tecnologia compatible amb aquestes plataformes. Fer comandes, actualitzar informació, crear nous pressupostos, adquirir documents ...

 

Des d’ara, la nostra tecnologia ERP OUI! té una nova porta per implementar a través de dispositius mòbils com una tauleta o un telèfon intel·ligent, sense tenir mai cura de la ubicació de l’usuari i, per descomptat, la seguretat del seu procés, ja que hem estat connectats de manera singular. exclusivament amb orn i això ens proporciona la prova de confiança quan s’apleguen dades del servidor corporatiu al dispositiu que s’està connectant.

Administració de Vendes

Admin Bàsica

clipboard_paste_no_format.png

Dinamitzem l’àrea administrativa de l’empresa dins d’eines fàcils d’utilitzar. Coneixem les complexitats dels circuits administratius, és per això que oferim solucions de facturació, creació automàtica de documentació, fàcil accés a la informació, registre de lliuraments, comandes i procés de facturació. Oferim un potent configurador per adaptar tots els processos administratius.


A partir de tres projectes en pantalla, la vostra empresa pot gestionar la tasca administrativa de manera fàcil i ergonòmica. És com un joc infantil? NO! però ho intentem almenys! La capacitat d’adaptació OROS pot sofisticar el comportament d’aquest important departament de la vostra empresa.

Sales Force Managament

Admin Avançada

chart_area.png

A causa de l'existència de projectes com aquest, la nostra tecnologia ERP ha guanyat una identitat única. És el que de la potència de l'SFM que obre possibilitats per controlar informació per als directors de vendes, la disponibilitat de disposar d’eines per generar llistats i assaigs últims totalment personalitzats.

Aquesta tecnologia final permet analitzar la gestió de vendes en general amb criteris exhaustius, per què venem i per què no venem. Sense un entrenament tècnic, podeu gestionar l’administració de la informació en qualsevol format que necessiteu. A més, SFM concep la possibilitat de guardar cada assaig per facilitar-vos l’accés una i altra vegada a l’usuari que decidiu i sempre sentint-se lliure de suprimir o crear llistats de notícies de la manera.

Administració de Compres

Admin Bàsica

shopping_cart_full.png

OROS pensa en les empreses que no poden aplicar un sistema de preus per al circuit de compres. Us oferim eines d’alta tecnologia, amb una gestió fàcil. Basat en un sistema dinàmic integrat d'equacions i variables a OROS, podreu crear una llista de preus dins dels camps de paràmetres i factors intel·ligents que decidiu, i establir un nou sistema de costos de previsió per seguir amb el vostre proveïdor.


Això simplificarà el dia a dia els procediments pressupostaris i reduirà el 100% el marge d'error, en funció de la variable que s'ha de tenir en compte per a cada referència. El manteniment d’aquest sofisticat sistema està a les vostres mans. Et convertim en un usuari capaç de tornar a adaptar la tecnologia.

Cotització Comercial

Admin Específic

tags.png

Per obtenir la màxima integració de les dades úniques, OROS us pot aportar la tecnologia requerida per dinamitzar els pressupostos realitzats al departament de vendes. Aquests pressupostos es creen sota un format visual i es remeten totalment a l'ERP, proporcionant un control total quant a la programació, contingut, configuració de l'agenda, descomptes i disponibilitat.

Aquesta zona del programari, també alimenta un marc estadístic per treballar l'explotació de la informació per crear indicadors i dades sobredimensionades. Sota criteris seleccionables per a cada client que tinguis i en nom del perfil d’usuari. L'accés als resultats històrics és de gran ajuda a la vegada per rememorar pressupostos passats o similars per proporcionar temps en la seva construcció.

El Triangle Vectorial

Basic ERP Estàndard

shape_triangle.png

Aquest és un nou significat per a nosaltres. Triangle vectorial significa el control total dels elements que són vitals en la vida quotidiana d’una empresa. Qualsevol decisió que s’hagi de prendre, té a veure amb tres elements: PRODUCTE, CLIENT i PROVEEDOR. Analitzant aquesta realitat, hem estat redissenyant el nostre OUI!. tecnologia per posar de manifest alguna cosa reveladora: EL TRIANGLE VECTORIAL. En només 3 plataformes de pantalla, els usuaris poden accedir a qualsevol informació amb 1 sol clic sobre aquests 3 elements bàsics.

 

Hem treballat molt per crear tecnologia visual perquè la experiència de navegació per a l’usuari sigui realment senzilla. Això la fa encara més eficient. Quan es requereixin dades SRM, CRM o WDI us portin aquí mateix en qüestió de segons. Perquè així funciona la vida a les empreses.

bottom of page