PERQUÈ CONTRACTARE EL MANTENIMENT
En aquest sentit no som segurament gaire diferents de la resta d'opcions. Com a fabricants i desenvolupadors de SOFTWARE ERP, donem 1 any de garantia per al seu correcte funcionament des de la data d'instal·lació. Aquesta és la premissa que marca la llei al món del software Un cop passat aquest període, oferim com a empresa de serveis que som, un producte anomenat Contracte de Manteniment que és la prestació tècnica, operativa i de producte perquè OUI! ERP sempre estigui operativa, actualitzada i sobretot, al dia amb la fiscalitat. Té un cost que ronda el 15% del cost de les llicències i permet disposar en línia preferent de tots aquests serveis que són l'únic instrument de continuïtat i de garanties en el món del SOFTWARE ERP.
QUÈ PASSA SI NO HO VOLEM CONTRACTAR
Invertir en tecnologia és contractar un servei continuat a aquesta tecnologia. La contractació dels serveis associats a un manteniment permeten a les empreses veure com la plataforma ERP evoluciona, avança i es millora amb el pas dels anys gràcies, posant-se al dia amb les noves versions. L'empresa client té propietat sobre l'ús de la llicència i pot no contractar lliurement els serveis de manteniment del nostre programari i els nostres productes relacionats i seguir fent servir la tecnologia. Sent així, una vegada conclòs l'any legal de garantia APM no tindrà cap responsabilitat tècnica sobre aquesta llicència fora de contracte, en quedar impossibilitada per a les actualitzacions periòdiques i bàsiques. Som clars, des del principi. es perd el tren. El nostre ROI no només es mesura pel cost inicial de llicència, sinó pel cost de manteniment anual que implica invertir en la tecnologia.
POSSIBILITATS DE RE-CONTRACTAR? MOLT POQUES.
APM pot estudiar segons cada cas i empresa, la possibilitat de recuperar les actualitzacions del n ostre OUI! ERP no contractades per haver deixat el contracte. No serà mai el mateix fer una assistència concreta a una versió antiga de 2 versions prèvies, que de 6 versions prèvies, o per un error puntual, que per voler adquirir noves llicències de tecnologia actual en tecnologia antiga o obsoleta, que suposarà una complexitat tècnica inassumible per part d'APM. En aquest sentit el missatge per a nosaltres és clar i l'exposem des del principi de la relació comercial. No tenir el manteniment continuat, és un gran error. És el concepte d'assegurança de vida per a la tecnologia, i encara que no ho podem obligar per llei, és una condició bàsica tenir-ho. Cal ser conscient del risc que suposa no tenir un ERP al dia. Per sobre de tot, anem de cara.